dijous, 29 de maig del 2008

CRIDA DE LA REGIDORIA DE FESTES

Crida a tothom : eeeeeeeeeeeeo!!!

M’agradaria que tothom que tingui fotografies antigues, noves, d’oficis tradicionals, de gent, de cases, de paisatges... tot relacionat amb Fulleda, que les portessin a l’Ajuntament o les donessin a la Neus A., Rosa M., Jordi o jo mateixa (Fustera) per poder fer uns quadres per l’Ajuntament.

Les fotografies originals les retornarem un cop fetes les còpies.
Gràcies i animeu-vos que segur que després us agrada ... que ja us conec!!! ;-)

10 comentaris:

Anònim ha dit...

tu ja saps quines tinc, si vols te les passo....

Anònim ha dit...

Ok! Ens ho mirem quan pugeu tai!

Anònim ha dit...

Va ... aprofito per donar les gràcies a: la Paquita i la Lídia que de moment són les úniques que m’han facilitat fotografies!!!
Ja ho veieu si vosaltres m’ajudeu jo us faré famosos a la blog .... :-)) ANIMEU-VOS GENT!!!
(Encara que tot ho podem pactar, si no voleu ser famosos potser un pernilet, un vermutet...)

Anònim ha dit...

pernilet, pernilet...si si si , um pernilet....que bo!!!!!

Anònim ha dit...

eps blogger! acabo de tenir una pensada! ai ai ai!he vist les fotos de sota de tot i com moltes revistes fan , es podria fer un concurs de fotos de fulleda, pero no tema lliure, sino sobre un tema en concret.
Jo proposso 1- portes i finestres
2- postes de sol
3-ara no ho se...
4- atmetlles i oliveres.
es poden penjar al bloc i la gent que voti.
Ja tenies rao , ja quan deies que l' altre ajuntament no et donaua feina....
sdemes la regifestes segur que podria aprofitar-ho per exposicio o per posar guapo l' ajuntament.
la del tai

Anònim ha dit...

collons!, ni que estesim sense fotre res!!!quin essssssssstresssssssss

Anònim ha dit...

Tai,

Se'n pot parlar. No sé si penjar-les directament en aquest blog, per si n'hi ha moltes, o crear un bloc específic. Es podria fer anual i dedicar-lo cada any a un aspecte diferent de Fulleda. També es podria limitar el nombre de fotos a 1-5 per persona, així la gent es més exigent amb ella mateixa. I respecte a votar... la validesa de les votacions per internet és la que és, però potser millor un sistema mixt (vot popular -internet i no- i vot d'un petit jurat).

Tants anys sense fotre brot... com els enyoro!

Anònim ha dit...

Jo vull un pernil per la casa nova, així la podré inaugurar!je,je
Ja te'n buscaré alguna aquesta setmana.
Per mi, també un concurs anual, ja em veig fent fent fotos cada dia i al final sí que hauré de deixar de treballar... algú té una bona excusa per fer-ho?
Ah! He vist l'anunci de Barcelona? Visca Barcelona/Visc a Barcelona? m'han copiat la idea i no puc reclamar però no l'havia registrada, je,je. vigileu a la bloc perquè sempre hi ha algú espiant...encara que siguin publicistes!

Anònim ha dit...

Aquests comentaris per començar un dilluns van de conya...són molt divertits, stressada m’has fet riure en veu alta ... t’ha sortit del cor eh aquest collons!! 
A veure qui serà el/la pròxima a portar fotos!

Anònim ha dit...

seré jo...guapa!