dilluns, 12 de gener del 2009

AMICS DE FULLEDA A FACEBOOK

A la xarxa social Facebook, el lloc de moda d'internet, s'ha creat un grup anomenat Amics de Fulleda, que a hores d'ara ja compta amb 29 membres. Fulleda Peti Qui Peti, que sempre procura estar a l'última, s'hi acaba d'afegir també.

En aquest grup hi ha una discussió també sobre el nom del bar de Fulleda, que properament posarem a votació aquí.

Si us voleu afegir al grup Amics de Fulleda, només cal que us doneu d'alta a Facebook, si encara no ho heu fet.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Salada: he enviat una invitació a tota la gent que tinc al Facebook de fulleda perquè es faci amic del Facebook del Peti qui Peti així estarem tots conectats.
a veure si ho comencen i comencem a acceptar-los.
Anims que aquestes xarxes de comunicació no podem fallar
Neus Salat

Anònim ha dit...

ets una crack salada!!!!

Anònim ha dit...

a saaaaaaaaacooooooooooo!!!!!!!

aixó serà imparable.

que es el Facebook?, ara estic esquetllant metlles i no se pass.

Salada/eta: explicam les avantatjes de ser anonim i després firmar...jajjajaj

Anònim ha dit...

Tens wifi a l'esquetlladora de metlles, que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Diga'm ruc però fins ara no he descibert com posar-hi un nom, llovors només ho podria penjant fent servir l'anonim.

Anònim ha dit...

ja ja ja ja ara que ho he descobert no em pararà ningú.
quina pena que m'estic fent a jo mateixa, serè RUCCCCCCCCCCCCCC,
JA JA JA

Anònim ha dit...

la paciència és la mare de la ciència...

Anònim ha dit...

Rucc?? per que?? nomes faltaria, ho vaig preguntar per que pensava que era algun codi ocult..i el volia desxifra.
jajjajajaj.

Anònim ha dit...

Lo codi Da Vinci, potser...

Anònim ha dit...

o lo codi metlla, a no si lo que esquetllave ere un altre, siré ruc!!!!
o ho siran los altres??? je,je

Anònim ha dit...

amb això del blog i el facebook no tin temps per esquellar metlles.

Les metlles, prò, s'han d'esquetllar a mà!!!

Anònim ha dit...

I qui farà la feina? Jo no tinc més hores, entre el peti, la plataforma, els correus particulars, d'associacions i empreses, les blogs dels meus fills i ara el facebook... Plego!

Anònim ha dit...

Bé, no plego, però no sé si m'hi aclariré amb el face...

Anònim ha dit...

és qüestió de prendre-s'ho amb calma i fer servir el que t'interessa.

Si la pregunta és, com es fa iaxò?

La resposta és: NPI!