diumenge, 3 d’octubre del 2010

SOPAR DE FULLEDENCS AHIR A LLEIDA: JOVES I MÉS JOVES ENCARA!!!




14 comentaris:

OKUP@ ha dit...

Va ser molt divertit...sobretot la OKUPACIÓ de la terrassa de la Llotja!!!
Visca Fulleda!!!!

moraliste ha dit...

Així, m'agrade, lo jovent sa, sense beure rè!!!

Fustera ha dit...

Jo també hi vaig ser!

Qui sóc? ha dit...

Me tape l'hereu de ca l'Arbós!!!! jajajajaja

Anònim ha dit...

Perdoneu el meu comentari, no te cap mala intencio!! Que cel.lebraveu algun aconteixement succeit al mati?

Anònim ha dit...

Tinc entès que aquest sopar ja feia setmanes que estava previst.

PASSAVA PER AKI ha dit...

MOOOOLTES SETMANES ... QUE NO VEUS QUE COORDINAR 20 PERSONES ... ES UN TRABAJAZO!!! :-)

Anònim ha dit...

coordinar-ne dues, a vegades és impossible ;-))

Anònim ha dit...

Quanta raó tens, fitipaldi, quanta raó tens...

Anònim ha dit...

buscarraons!!!!

montse ha dit...

teniem ganes de celebrar que encara tenim ganes de fer coses pel nostre poble, de trobar-nos i passar una bona estona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

massa senzill, massa senzill... segur que ere una reunió maçònica o masònica o massònica...

Anònim ha dit...

trobo ques caragoen molt les coses
no????????????????????????

Anònim ha dit...

sí, com que els hi agraden los caragols... la causa.