dilluns, 4 d’abril del 2011

RUTA WIKILOC: FONTS FULLEDA-TARRÉS

3-01-2010 La ruta transcorre entre dues fondalades les quals ens porten d'una font a l'altra fins a un total de 4: Font del Poble, Font de la Margarida, Font Freda, i Font d'en Salat. El paisatge que es veu és variat i va des del bosc a camps d’oliveres. És aconsellable que no hi hagi fang, ja que el camí té zones d'ombra i això fa que el fang es mantingui durant dies, els camins estan en bon estat.

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=684441

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Interessant! M'ho apunto!

assassiliterari ha dit...

no s'ha d'apuntar res, s'ha de disparar!!!

montse ha dit...

algú sap on és la font de la margarita? a Fulleda no em sona i a Tarrés em diuen que tampoc...

montse ha dit...

algú sap on és la font de la margarita? a Fulleda no em sona i a Tarrés em diuen que tampoc...

Anònim ha dit...

oe, oe, dues vegades!!!!!

Anònim ha dit...

no ho sé

Anònim ha dit...

no ho sé